annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

mijn tv doet ''ploep''

profile.country.nl_NL.title
Joost.Bijker
Bezoeker

mijn tv doet ''ploep''

ik heb een sony bravia tv met het volgende probleem:

Als mijn tv aanstaat is er niks aan de hand en het opstarten als je net de stroom er opzet is gewoon goed eerst krijg je het sony scherm en daarna het welkoms geluid maar als ik mijn tv op standby zet en even wacht en daarna weer wil aanzetten komt er niks in mijn beeld en alleen het groene lampje links onder gaat branden dan moet je ommenabij 10 seconden wachten en dan maken de speakers een ''ploep'' geluid. Nadat dit is geweest gaat de tv weer in standby en daarna kan ik hem gewoon weer aanzetten zonder ploep en met beeld

ik heb een

KDL-32BX300

Mvg, Joost

Message was edited by: -charlie-

Tags (2)
2 ANTWOORDEN 2
profile.country.nl_NL.title
toeter81
Bezoeker

ik heb hetzelfde probleem.

na het aanzetten gaat het groene lampje branden,krijg ik het sony logo in beeld en hier blijft ie dan hangen voor zo'n 10 seconden en dan maken de speakers een soort plof geluid en start de tv ui zichzelf weer opnieuw op.

soms doet ie t dan gewoon weer maar het gebeurd nu steeds vaker dat ie t keer op keer doet.

wie weet raad.

profile.country.nl_NL.title
Roel_C
Bezoeker

Beste,

Waarschijnlijk is dit een software probleem.

Bij deze een link waar U de software voor uw SONY BRAVIA lcd-tv kunt downloaden en wordt uitgelegd hoe deze uit te voeren. U heeft hiervoor een usb stick nodig.

http://support.sony-europe.com/tvhc/downloads/downloads.aspx?site=odw_nl_NL&f=FW_BraviaM8727&ch=6&m=...

Succes!

Gr Roel