annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Sony KDL40EX720

OPGELOST
profile.country.nl_NL.title
chelmi
Nieuw

Sony KDL40EX720

Goedenmiddag Sony gebruikers

ik heb sinds kort een Sony Bravia KDL40-EX720 erg mooi toestel tot nu toe maar heb toch wat vraagjes..

1: bij mij is het geluid erg schel en als ik meer lage tonen instel lijkt het alsof er niks gebeurt.

2: als ik sosm tv zit te kijken lijkt de breedte van het beeld af en toe te wisselen.maar alleen aan de linker kant.

het lijkt ook of daar meer zwartruimte zit dan rechts. is de beeld poritie te regelen(zoals je wel ens op een monitor hebt).

bij blu-ray is het beeld volledig maar bij UPC uitzendingen (met decoder) verschild de linker kant erg veel met rechts ( zwarte balk die soms toeneemt en soms afneemt)

ik heb foto bij gevoegd om het te laten zien..

ben benieuwd of meer mensen dit hebben...

bijlage:

1: Foto links is de balk te zien (dit is niet elke keer)

http://www.edges.nl/images/stories/links.jpg

2: Foto recht geen balk.

http://www.edges.nl/images/stories/Rechts.jpg

filmpje kan je het goed zien wisseling van beeld breedte


1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
profile.country.nl_NL.title
breedBenR
Lid

Je vraag 2:

Misschien is dit een instelling van je UPC Decoder?

Die heeft vermoedelijk een menu waarin je het uitvoer-beeldformaat kan instellen
(16:9 en zo hoog mogelijk 720p/1080p).

Is je decoder met SCART of met HDMI aan je TV aangesloten? Als het laatste kan: HDMI kabel kopen en doen (een normale, je geen extra dure laten aansmeren).

Heb je veel kabels strak langs elkaar lopen tussen tv en decoder? Misschien stoort er een (voeding) de ander (beeld). Als je ze beweegt, trigger je dan het probleem? Probeer ze uit elkaar te vlooien.

"Is de beeldpositie te regelen (zoals je wel eens op een monitor hebt)?"

Ja dat kan, onder Home - Instellingen - Weergave Instellingen - Beeldregeling - Schermpositie...

...maar ik denk niet dat jij daar moet zijn in dit geval.

Je vraag 1:

Misschien zit ook voor geluid een instelling in je UPC Decoder?

Message was edited by: breedBenR

Message was edited by: breedBenR

Message was edited by: breedBenR

Message was edited by: breedBenR

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

2 ANTWOORDEN 2
profile.country.nl_NL.title
breedBenR
Lid

Je vraag 2:

Misschien is dit een instelling van je UPC Decoder?

Die heeft vermoedelijk een menu waarin je het uitvoer-beeldformaat kan instellen
(16:9 en zo hoog mogelijk 720p/1080p).

Is je decoder met SCART of met HDMI aan je TV aangesloten? Als het laatste kan: HDMI kabel kopen en doen (een normale, je geen extra dure laten aansmeren).

Heb je veel kabels strak langs elkaar lopen tussen tv en decoder? Misschien stoort er een (voeding) de ander (beeld). Als je ze beweegt, trigger je dan het probleem? Probeer ze uit elkaar te vlooien.

"Is de beeldpositie te regelen (zoals je wel eens op een monitor hebt)?"

Ja dat kan, onder Home - Instellingen - Weergave Instellingen - Beeldregeling - Schermpositie...

...maar ik denk niet dat jij daar moet zijn in dit geval.

Je vraag 1:

Misschien zit ook voor geluid een instelling in je UPC Decoder?

Message was edited by: breedBenR

Message was edited by: breedBenR

Message was edited by: breedBenR

Message was edited by: breedBenR

profile.country.nl_NL.title
chelmi
Nieuw

BreedBenR

bedankt voor je antwoord.

wat betreft de beelpositie is opgelost.. geweldig  moet het wel even weten waar het zit ...

maar balk is weg  thx.

de UPC decoder zit met een HDMI aangesloten en staat op 1080I (hoger kan het niet bij UPC, helaas is dit nog geen 1080P) hij staat ook op 16:9..

alleen geluid is dus nog slecht vindt ik... maar ga even kijken bij UPC voor een geluids instelling.

nogmaals bedankt voor je antwoord