annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

tv kdl-32v5500

OPGELOST
profile.country.nl_NL.title
plvanza
Bezoeker

tv kdl-32v5500

groene led lamp brand maar tv gaat niet aan. Maar als ik de stekker van de tv er uit en in het wandcontact doos stop werk hij. Maar na uit gedaan te hebben, kan ik hem niet meer aan krijgen met de afstand bed. eerder beschreven omschrijving klacht weer herhalen! Wat is er aan de hand? 

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
profile.country.NL.title
ABatorfi
Nieuw

Lijkt me sterk dat je TV gerepareerd moet worden. Dit verschijnsel wordt veroorzaakt door volgordefouten in het signaal en treedt op als Ziggo de kanalentabel aanpast (aldus het forum topic op het ziggo gebruikers forum).

Ik ga er dan ook van uit dat wanneer Ziggo klaar is met de werkzaamheden we waarschijnlijk de fabrieksinstellingen moeten terugzetten, en we opnieuw de zenders moeten laten detecteren. Het is even vervelend, maar d'r is niets mis met je TV.

Ik las van een andere forum gebruiker dat ie z'n CI+ module er uit gehaald heeft en hij sindsdien geen issues meer heeft. Dus als het je echt zo dwars zit, kan je de komende weken even zonder CI+ module TV kijken.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

4 ANTWOORDEN 4
fransxxxtak
Bezoeker

ik heb exact hetzelfde probleem,ook ik heb deze procedure die jij omschrijft al een paar keer gedaan.

ik heb het type kdl-40z5500,ook firmware wil niet vlotten krijg de melding

" geen bruikbare gegevens gevonden"

profile.country.NL.title
ABatorfi
Nieuw

Heb je toevallig Ziggo? Er is een topic gaande op het Ziggo gebruikers forum (http://ziggo-gebruikers.nl/forum/showthread.php?p=353896) waar verschillende gebruikers allemaal met verschillende 5500 types (waaronder ik met mijn W5500) hetzelfde probleem hebben.

Het ligt niet aan je TV!

profile.country.NL.title
ABatorfi
Nieuw

Lijkt me sterk dat je TV gerepareerd moet worden. Dit verschijnsel wordt veroorzaakt door volgordefouten in het signaal en treedt op als Ziggo de kanalentabel aanpast (aldus het forum topic op het ziggo gebruikers forum).

Ik ga er dan ook van uit dat wanneer Ziggo klaar is met de werkzaamheden we waarschijnlijk de fabrieksinstellingen moeten terugzetten, en we opnieuw de zenders moeten laten detecteren. Het is even vervelend, maar d'r is niets mis met je TV.

Ik las van een andere forum gebruiker dat ie z'n CI+ module er uit gehaald heeft en hij sindsdien geen issues meer heeft. Dus als het je echt zo dwars zit, kan je de komende weken even zonder CI+ module TV kijken.

cjdebla
Nieuw

Zelfde probleem. Moet volgens Sony gerepareerd worden. Oude softwareversie terugzetten of zoiets. Wie gaat dat betalen? Kan Sony niet Ziggo aanspreken namens ons?

Kees

Probleem opgelost: heb eerst de smartcard en de module laten testen. Beide OK. Toen opnieuw de tv volledig gereset, MAAR inclusief het opnieuw zoeken van de kanalen. Dat laatste had ik eerder verzuimd. En nu werkt het weer naar behoren.

Message was edited by: cjdebla

Message was edited by: cjdebla