Deel jouw ervaring!
Hoe kan ik het aantal widgets op mijn Bravia kdl 24ex320 uitbreiden.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Beste Wejede,
Ik heb zelf ook toch voor de zekerheid gekeken en de aantal widgets zijn bij mij toch ook Facebook en Twitter...
Dus bij mij zijn het er ook maar 2.. ik heb geen idee wanneer er meer komen. dus ik kan deze vraag helaas niet beantwoorden..
Sorry.
Groet,
The Hat.
hoi, je dient je product te registreren op internet.sony.tv/customer met het registratienummer die je vindt
kijk eens bij 'koetje' verbeterede functies activeren' staat de link wat je moet doen.
GRT
Bedankt voor je reactie, maar met jouw aanwijzigingen breid je het aantal widgets niet uit. Nu heb ik alleen een widget voor twitter en facebook. Ik zou ook graag ook een widget hebben voor bv buienradar, etc.
Hoi, volgens mij zijn er inderdaad nog steeds helaas maar 2 widgets voor deze mooie tv: facebook en twitter.
Kom op, Sony! Buienradarwidget svp
Message was edited by: karinkarinkarin
Message was edited by: karinkarinkarin
Franpoc, heb jij dan meer dan enkel een twitter en facebook widget?
Ik heb de laatste versie van de firmware geïnstalleerd, m'n toestel geregistreerd via internet.sony.tv en de internet content gerefreshed. Helaas enkel twee widgets en een handvol video links waarvan de enige interssante youtube is.
Even googlen op sony intenet tv levert allerlei widgets en video links op die blijkbaar al een paar jaar in het buitenland beschikbaar zijn maar hier niet? Waarom niet eens een widget om het weer te bekijken?
Omdat Sony blijkbaar de nederlandse markt niet zo spannend vindt.
Ze maken overigens nog steeds reclame met hun 'internet TV': waarschijnlijk snoepen Samsung en Philips te veel klanten weg met echte internet diensten?
Het aantal widgets zijn al aardig uitgebreid,
Ik refresh de lijst gewoon 1x per maand.
En tevens heeft het ook met contracten te maken.
Beste hoed,
Ik denk dat niet het aantal widgets bedoel maar links naar b.v. nos journaals, you tube, picassa e.d.
Ik heb keurig de firmware geupdated , maar het aantal widgets blijft beperkt tot twitter en facebook!
Jammer,
Ik dacht dat er een speciale site van was om nieuwe widgets te downloaden, zoiets als de sites van Samsung en de Ipods. Maar helaas ik ben tervergeefs op zoek geweest.
Alleen maar 2 widgets van Facebook en twitter.
Groetjes Rene