Hoi @IngskeH
Dat is een heel lastige, je hebt daar last van de effecten van het scherm, de refresh-rate is dat volgens mij.
Als tip zou je nog de sluitertijd langzamer kunnen maken, dan zie je het in elk geval minder of zelfs niet. Maar dan moet je even kijken wat je nog zonder dat je eigen beweging voor onscherpte zorgt, kunt fotograferen. Daar zou ik dan voor het volgende concert even mee spelen.
Succes!
Antonette
... View more