Hi @jemproduction
Even ter info, dit gebruikersforum is niet gelinkt aan de klantenservice, wat je daar gemeld hebt is voor de gebruikers hier, die net als jij geen Sony personeel zijn, niet te zien. De mensen die hier reageren (uitgezonderd als ze "Sony" in hun gebruikersnaam hebben) zijn hier alleen omdat ze het leuk vinden om andere mensen verder te helpen met hun eventuele problemen of vragen.
Als ik me niet vergis is er ook een optie die zegt dat je later kan registeren of iets dergelijks, het is even geleden dat ik dit geïnstalleerd heb. Natuurlijk niet het meest ideaal maar je zou kunnen proberen of dat werkt.
In het verleden waren er vaak problemen met Samsung telefoons in combinatie met Sony toestellen, vandaar mijn vraag.
Imaging Edge Desktop staat helemaal los van de Creators' App. Je hoeft die niet geïnstalleerd te hebben om met de Creators' App aan de slag te gaan.
Mijn vraag naar de software versie op je camera is omdat de a7IV eerst met de Imaging Edge Mobile app met je telefoon kon verbinden, maar alleen met de nieuwste software de Creators App kan gebruiken.
Dat lost het probleem met de privacy instellingen niet op maar misschien helpt het wel met de verbinding tot stand brengen.
Succes!
Antonette
... View more