annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

SONY KD-49XF8096

profile.country.NL.title
Letnum
Ontdekker

SONY KD-49XF8096

SONY KD-49XF8096

4-jun-2019 aankoopdatum

Software versie: PKG6.7165.0360EUA


Gister avond Netflix aan het kijken, en ineens kreeg ik de melding dat ik geen internet meer heb. Gekeken naar de router en andere apparaten, alles deed het nog. Geen enkele netwerk was zichtbaar in de TV instellingen, dus de TV uit en aan gezet. Geen verschil. Stekker eruit en erin maakte ook geen verschil. Gekeken of er een software update was geïnstalleerd maar dit was ook niet het geval.  Uiteindelijk de TV gereset, maar kon deze niet instellen met mijn telefoon omdat deze (de TV) geen connectie maakte met internet. Eenmaal gereset, op accounts en internet na, nogmaals naar netwerken gekeken. De netwerken stonden er weer, maar toen ik er een aan klikte, verdwenen ze weer. Zo gebeurde dit een aantal keer. Vandaag heeft hij voor een paar seconden connectie gemaakt met een netwerk, maar deze was snel weer verbroken. 

TV is net 7 maanden over de garantie datum heen, ik heb dit nog nooit meegemaakt. 

Iemand enig idee wat er aan de hand kan zijn? 

 

6 ANTWOORDEN 6
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Via Lan of wifi?

Via wifi wat is dan de signaalsterkte en de signaalkwaliteit?

 


73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
Letnum
Ontdekker

Wifi, signaalsterkte is -45 dBm 

Letnum_1-1638530837391.png

 

 

 

profile.country.NL.title
Letnum
Ontdekker

ezgif-7-556ebc289f34.gif

 Nu dit weer

 

 

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

@Letnum 

 

Nogmaals:


@pa3eia  schreef:

Via wifi wat is dan de signaalsterkte en de signaalkwaliteit?


i.p.v. je internet snelheid te posten, die niks te maken heeft de signaalsterkte/kwaliteit van het ontvangen van het wifi thuisnetwerk.

 

Kan het niet goed zien, maar volgens mij gaat er iets fout met het krijgen van het ip-adres, kijk je thuisnetwerk eens goed na.

 


73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
Letnum
Ontdekker

Dat was de informatie die ik kon vinden over mijn internet. Alleen de signaal sterkte, meer niet. Geen idee waar ik de kwaliteit kan vinden, internet hielp niet. 

Ik heb mijn thuisnetwerk na gekeken, maar zolang ik niet weet waar ik naar moet kijken, kan ik kijken waar ik wil. Er is niets in mijn netwerk dat het niet doet, op de TV na. Er is niets geks te zien. 

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert


@Letnum  schreef:

Dat was de informatie die ik kon vinden over mijn internet. Alleen de signaal sterkte, meer niet. Geen idee waar ik de kwaliteit kan vinden, internet hielp niet. 

Ik heb mijn thuisnetwerk na gekeken, maar zolang ik niet weet waar ik naar moet kijken, kan ik kijken waar ik wil. Er is niets in mijn netwerk dat het niet doet, op de TV na. Er is niets geks te zien. 


Er wordt niet gevraagd over je wifi-verbinding van je modem van je internet provider, maar je wifi-signaal sterkte/kwakiteit in de XF8096.

 

 💡 de Help toets op je afstandsbediening van de XF8096.

 💡de "Helpgids" op de ondersteuning pagina van de XF8096.

 


suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!