Podziel się wrażeniami!
Witam serdecznie. Zastanawiam się nad zakupem alfy. Mój problem polega na tym, iż nie mogę się zdecydować, który model będzie dla mnie lepszy. W grę wchodzi 200 i 350. Ogólnie jestem amatorem jeżeli chodzi o fotografię. To będzie moja pierwsza lustrzanka. Jutro wybieram się do centrum sony. Oczywiście bardzo szybko się uczę. W przeszłości korzystałem jedynie ze zwykłych kompaktów. Pomóżcie bardzo proszę!
nie jestem wrażliwy tylko ciekawy http://klubkm.pl/forum/images/smilies/sorry.gif
jeszcze nie widziałem bezpośredniego porównania w tych samych warunkach (choć to jest najbliżej tego) a bardzo chciałbym takie porównanie zrobić. W RAWach zacząłem robić miesiąc po kupnie lustrzanki, w JPGach przestałem robić jakieś pół roku później. Najczęstsze moje ISO to 100 i jakość przy ISO 100 uważam za..... akceptowalną http://klubkm.pl/forum/images/smilies/hihi.gif
A ciekawy jestem tylko czy matryca w A350 to tylko skomprymowana matryca A12300 w identycznej technologii, czy coś się posunęli do przodu. Tylko tyle i aż tyle
Podobnie jak gnembon chciał bym zobaczyć takie porównanie a300 vs. a350. Ponieważ stoję właśnie przed tym dylematem którą wybrać:)
ja nie rozumiem jaki jest sens zakupu 350tki....
zastanawiając się między 300/350, wybór jest oczywisty :300tka...
no chyba, że ktoś ma bdobre szkła i mu potrzeba tych 4Mpix więcej
za krisem
kris napisał(a):
ja nie rozumiem jaki jest sens zakupu 350tki....
zastanawiając się między 300/350, wybór jest oczywisty :300tka...
no chyba, że ktoś ma bdobre szkła i mu potrzeba tych 4Mpix więcej
gnembon napisał(a):
czyli nie jest oczywisty jak ktos ma bdobre szkła, albo ma zamiar w takie zainwestować