anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

bardzo prosze o opinie:)

profile.country.pl_PL.title
ggreggorio
Początkujący

bardzo prosze o opinie:)

bardzo prosił bym o opinie użytkowników forum co do tych zdjęć :) Wiem że jestem amatorem i dlatego chciałbym wiedzieć co myślicie o moich zdjęciach. Mam nadzieje że dużo się nauczę na tym forum, bo chodź od niedawna fotografuje to pokochałem to :D

9 ODPOW. 9
profile.country.en_GB.title
Michal.
Poszukiwacz

Ktoś na pewno na to by uwagę zwrócił - zmniejszaj wielkość zdj ;)

Creatoor
Początkujący

Witam serdecznie.
Michał w zasadzie powiedział już to co trzeba, ale dołączę się. Co prawda przeskalowałeś wagę plików ale nie zmniejszyłeś fotek. Efekt jest taki, że zdjęcia wyglądają jak wyglądają po otwarciu. Zamiast zmniejszać wagę zmniejsz rozmiar (a waga też zleci), tak by dłuższy bok miał 800px. Wtedy zdjęcia będą ładnie się prezentować. I nie zapomnij wyostrzać po zmniejszeniu.
A jeśli chodzi o fotki to 2-ka podoba mi się. W 3-ce też jest coś ciekawego, choć to nie to...
Natomiast 1-ka odpada.
Pozdrawiam

sedziak1983
Początkujący

mi sie bardzo dwójeczka podoba

ggreggorio
Początkujący

Creatoor napisał(a):

Co prawda przeskalowałeś wagę plików ale nie zmniejszyłeś fotek. Efekt jest taki, że zdjęcia wyglądają jak wyglądają po otwarciu. size]

Następnym razem obiecuje że to zmienie i zmniejsze fotki :) dziekuje za opinie :)

ggreggorio
Początkujący

A jak ocenicie te fotki:)

Creatoor
Początkujący

A gdzie numerki fotek? ;)
Zachód ładny kolorystycznie i efekt słońca ciekawy, niestety kompozycyjnie wysiadka :(
Pompa byłaby super gdybyś znalazł dla niej inne tło, bałagan - za dużo się dzieje dookoła.
Pozdrawiam

ggreggorio
Początkujący