anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

ci.nek - letnie focenie

ci.nek
Początkujący

ci.nek - letnie focenie

Witam.
Postanowiłem i ja założyć swoją galerię i pokazać moje fotki. Obecnie fotografuję H50. Proszę o opinie i porady.
Pozdrawiam Marcin

91 ODPOW. 91
ci.nek
Początkujący

Jeszcze jedna fotka:)

ci.nek
Początkujący

Brak uwag i porad :shock: , czyli fotki w 100% idealne ma się rozumieć :D :slight_smile:
Ostatnio robię fotki z długim czasem naświetlania oto kilka z nich.

midnight93
Początkujący

chętnie bym ci udzieliła jakichś wskazówek, ale niestety nie znam się na tym. ;/ Może zadowolą Cię takie oto nieprofesjonalne rady :D . Więc co do tego portretu to wygląda tak zwyczajnie, stroik nie powinien być robiony z lampą, tak samo jak i te róże, a tak ogólnie to ciekawe ujęcia. 5,6,7 mi się podobają i kompletnie nie mam pojęcia jak takie coś zrobić ;) ;) Ale na tym to polega, aby tak zrobić zdjęcie, żeby każdy się zastanawiał: "jak on to zrobił?" Ale to jest tylko moje skromne zdanie i nie bierz tego do siebie :D :D

ci.nek
Początkujący

Dzięki za wypowiedź, każda rada jest cenna. Zdjęcie 1 i 3 było robione w słabym świetle i lampa była koniecznością. Zdjęcia 5,6,7 były robione z długim czasem 10 lub 30 sek, duża przysłona żeby tła nie było widać, oraz małe ISO dla eliminacji szumów.

Dziś mam kolejne dwie fotki technika podobna, tylko inne źródło światła.

midnight93
Początkujący