anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

Starosta - Galeria: kilka kadrów z chorzowskiego ZOO :)

profile.country.pl_PL.title
Starosta.
Początkujący

Starosta - Galeria: kilka kadrów z chorzowskiego ZOO :)

Witam wszystkich :)
Zdecydowałem się na stworzenie swojej galerii :nauseated_face:
Jestem amatorem fotografii od ponad 2 lat. Zaczynałem od kompaktu Praktica DCZ 7.1, którą wspominam z sentymentem :D
Potem wpadł w moje posiadanie inny kompakt - Panasonic Lumix DMC-FS3, który był trochę lepszy :)
Teraz przyszedł czas na lustrzankę jaką jest Sony A200 + obiektyw 18-70 mm.

Teraz czas na fotki...

Pozdrawia Starosta :grin:
650 ODPOW. 650
ZdzichK.
Początkujący

Starosto, jeszcze sporo drogi przed Tobą, czasami trudnej, ale zawsze ciekawej - jeśli Twoje zaciekawienie weźmie górę nad łatwizną, trudy będą nagrodzone.
Postęp widać, czyli warto ćwiczyć :flushed:
...
z tym, że czas matur nadchodzi - hmm - teraz raczej do niej ćwicz a aparacik jeno w chwilach oddechu ;)

Chyba zaczynam Ci zazdrościć :nauseated_face:
;)

Starosta.
Początkujący

Ta zazdrość to chyba dotyczy matury :smileyhappy:
Jak się skończy matura zacznę ćwiczyć z lustrem ;)
Dzięki za odwiedziny :)

martkakm-----
Początkujący

ja maturki raczej nie zazdroszczę, w końcu to już niedługo :smileytwisted: ale za to jakie długie wakacje potem :nauseated_face:
ale życzę oczywiście powodzenia ;) ;)

a co do zdjęć bardzo podoba mi się to ostanie 24, myślę, że jak na razie to Twoja najlepsza fotka ;) i tez raczej bym go nie przyciemniała, jest OK takie jakie jest :)

Pozdrawiam :)

ZdzichK.
Początkujący

Starosta napisał(a):

Ta zazdrość to chyba dotyczy matury :smileyhappy:
Jak się skończy matura zacznę ćwiczyć z lustrem ;)
Dzięki za odwiedziny :)

E tam, matury, żeby znów się uczyć :smileyhappy:
Tego co przed Tobą w fotografii i z fotografią, tego mogę Ci zazdrościć :D