Podziel się wrażeniami!
Witam wszystkich
Zdecydowałem się na stworzenie swojej galerii
Jestem amatorem fotografii od ponad 2 lat. Zaczynałem od kompaktu Praktica DCZ 7.1, którą wspominam z sentymentem
Potem wpadł w moje posiadanie inny kompakt - Panasonic Lumix DMC-FS3, który był trochę lepszy
Teraz przyszedł czas na lustrzankę jaką jest Sony A200 + obiektyw 18-70 mm.
Teraz czas na fotki...
Starosto, jeszcze sporo drogi przed Tobą, czasami trudnej, ale zawsze ciekawej - jeśli Twoje zaciekawienie weźmie górę nad łatwizną, trudy będą nagrodzone.
Postęp widać, czyli warto ćwiczyć
...
z tym, że czas matur nadchodzi - hmm - teraz raczej do niej ćwicz a aparacik jeno w chwilach oddechu
Chyba zaczynam Ci zazdrościć
ja maturki raczej nie zazdroszczę, w końcu to już niedługo :smileytwisted: ale za to jakie długie wakacje potem
ale życzę oczywiście powodzenia
a co do zdjęć bardzo podoba mi się to ostanie 24, myślę, że jak na razie to Twoja najlepsza fotka i tez raczej bym go nie przyciemniała, jest OK takie jakie jest
Pozdrawiam
Starosta napisał(a):
Uszy do góry - będzie dobrze w maju: za wszystkich trzymamy kciuki
martka napisał(a):
a co do zdjęć bardzo podoba mi się to ostanie 24, myślę, że jak na razie to Twoja najlepsza fotka i tez raczej bym go nie przyciemniała, jest OK takie jakie jest
Witam.
Jak dla mojego amatorskiego oka to oryginał mi się bardziej podoba.
Powodzenia.
Po małej przerwie następne zdjęcia do oceny
Taka mała porcja przed maturą
P.S. Za późno się zorientowałem przy 25 i 27, że mam tak duże ISO
Oświeciło mnie w domu :smileyredface:
25/ Jest niezłe - jednak trochę za dużo "bajzdlu" w kadrze - za dużo się dzieje. W makro wskazany jest umiar, tak czy owak ekspozycja ciekawa...
26/ brakuje ostrości, zbyt mała GO - to tylko moje zdanie - właściwie nie wiadomo o co chodzi w zdjęciu - brak przekazu