anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

Starosta - Galeria: kilka kadrów z chorzowskiego ZOO :)

profile.country.pl_PL.title
Starosta.
Początkujący

Starosta - Galeria: kilka kadrów z chorzowskiego ZOO :)

Witam wszystkich :)
Zdecydowałem się na stworzenie swojej galerii :nauseated_face:
Jestem amatorem fotografii od ponad 2 lat. Zaczynałem od kompaktu Praktica DCZ 7.1, którą wspominam z sentymentem :D
Potem wpadł w moje posiadanie inny kompakt - Panasonic Lumix DMC-FS3, który był trochę lepszy :)
Teraz przyszedł czas na lustrzankę jaką jest Sony A200 + obiektyw 18-70 mm.

Teraz czas na fotki...

Pozdrawia Starosta :grin:
650 ODPOW. 650
doslav.
Poszukiwacz

25 - lubię... Jest OK choć trochę tłocznie :)
26 - ta ostrość to chyba na szkle (łabądku?) czyli na moje niemłode oczy jakby nigdzie... Aczkolwiek pomysł przedni i wart powtórzenia :D
27 - http://klubkm.pl/forum/images/smilies/parowkasb3.gif za to walnięcie lampeczką... Taka fajna pani a tak przejarana :nauseated_face:

Starosta.
Początkujący

doslav napisał(a):

Taka fajna pani a tak przejarana :nauseated_face:

Postaram się tą Panią i innych już nie przejarać :smileymrgreen:

profile.country.PL.title
Lajam.
Expert

Ja tam nie widze przepału w 27, ale zdecydowanie nie pokazałbym tego zdjęcia. Świecąca skóra, cień od lampy, płaskie światło - no aż żal.

26 - nie wiem co chciałes pokazać :|

A kwiatki to juz przyjemniejsze są. Może bardziej się skup na razie na kwiatkach nie ludziach :-)

doslav.
Poszukiwacz

Trzymam za słowo bo lubię tu zaglądać...
Ale to pewnie dlatego, że już dawno zostałem skorumpowany :nauseated_face:

Z tym "przejarana" to faktycznie nie tego słowa powinienem użyć :smileyredface:

maro_ka
Początkujący

witam
25. ostatnio też mnie wzięło na focenie przyrody. Fajnie gdyby ten pierwszy kwiatek był ostry a resza rozmyta. Pobaw się GO może coś fajnego wyjdzie.
26. nie oceniam