Podziel się wrażeniami!
Witam wszystkich
Zdecydowałem się na stworzenie swojej galerii
Jestem amatorem fotografii od ponad 2 lat. Zaczynałem od kompaktu Praktica DCZ 7.1, którą wspominam z sentymentem
Potem wpadł w moje posiadanie inny kompakt - Panasonic Lumix DMC-FS3, który był trochę lepszy
Teraz przyszedł czas na lustrzankę jaką jest Sony A200 + obiektyw 18-70 mm.
Teraz czas na fotki...
Nie ma sensu filozofować tylko po to żeby zostawić ślad po sobie... Tym bardziej, że nic więcej bym nie dopisał ponadto co zostało już przez kropkę i Michała powiedziane.
Ławka najbardziejsza
kropka33 napisał(a):
Generalnie w tych zdjęciach brakuje mi ostrości. Wyostrzyłeś je po zmniejszeniu?
dwa ostatnie nie ostre.
a co do ogólnego wrażenia to :
37 - tyły lekko przepalone, osobiście widziałabym je w pionie.
38 - tu już lepiej, symetrycznie, zastanawiam się jak wyglądało w kolorze?;>
coolds napisał(a):
38 - tu już lepiej, symetrycznie, zastanawiam się jak wyglądało w kolorze?;>
27. Cień trochę denerwuje. Ja idąc za radą Panów z forum poszukałem w starych domowych zbiorach mlecznego pudełka po filmie. niby mało profesjonalny wygląd ale efekty są. Tanim kosztem można coś zmajstrować zawsze na potrzeby domowe Spróbuj powtórzyć to ujęcie używając czegoś co przysłoni wbudowaną lampę.
P.S. wypowiedz powyżej miała być zacytowana, lecz za mało jestem oblatana w tych sprawach i nie wiem jak to uczynić, wiec sorki
Ja jeszcze do zdjęcia nr 27
najlepszym i najtańszym sposobem ( używanym przeze mnie) jest chusteczka higieniczna. ma trzy warstwy a wystarcza tylko jedna:) wiec możesz sobie policzyć jaki masz ogromny zapas dyfuzorów tanim kosztem
P.S. wypowiedz powyżej miała być zacytowana, lecz za mało jestem oblatana w tych sprawach i nie wiem jak to uczynić, wiec sorki
Ja jeszcze do zdjęcia nr 27