anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

Starosta - Galeria: kilka kadrów z chorzowskiego ZOO :)

profile.country.pl_PL.title
Starosta.
Początkujący

Starosta - Galeria: kilka kadrów z chorzowskiego ZOO :)

Witam wszystkich :)
Zdecydowałem się na stworzenie swojej galerii :nauseated_face:
Jestem amatorem fotografii od ponad 2 lat. Zaczynałem od kompaktu Praktica DCZ 7.1, którą wspominam z sentymentem :D
Potem wpadł w moje posiadanie inny kompakt - Panasonic Lumix DMC-FS3, który był trochę lepszy :)
Teraz przyszedł czas na lustrzankę jaką jest Sony A200 + obiektyw 18-70 mm.

Teraz czas na fotki...

Pozdrawia Starosta :grin:
650 ODPOW. 650
kuraq.
Poszukiwacz

Szkoda uciętej głowy chłopaka na pierwszym ;(

Bertone.
Poszukiwacz

kuraq napisał(a):

:c6

Takie "krisowe" te zdjęcia :smileymrgreen:

__________"Niewiele rzeczy przybliża świat tak, jak czyni to fotografia. Dzięki niej odległe miejsca i ludzie stają się bliscy, a nasze życie bogatsze"__________
Starosta.
Początkujący

martha, photomusic, kuraq, Bertone - dzięki za przybycie :c22

martha napisał(a):

:c37

Nie umiem takich zdjęć oceniać, bo smutno mi się robi i myśli napływa ogrom do głowy...
jedno jest pewne, że ślad pozostawią.

Rozumiem. Nie jest łatwo.
Ja będę próbował swoich sił na ulicy. Zobaczymy z jakim skutkiem :c20

photomusic - jak zaczniesz pisać komentarze w 100% Twojego autorstwa (a nie z innych źródeł od innych ludzi) i odnoszące się konkretnie do zdjęć to chętnie się odniosę do komentarzy :smileymrgreen:

kuraq napisał(a):

Jakoś nie zwróciłem na niego uwagi :c2

Bertone napisał(a):

Takie "krisowe" te zdjęcia :nauseated_face:

A teraz kolejne :)

Zobaczyłem tę koparkę przy katowickim rondzie (a właściwie to Spodku) w zeszły piątek i pomyślałem, że ją sfotografuję.
Akurat pożyczyłem fiszkę od krisa :nauseated_face:
Zrobiłem jedno zdjęcie i nagle przyjechało żółte auto. Wyskoczyło trzech miśków z niego.