Podziel się wrażeniami!
Witam wszystkich
Zdecydowałem się na stworzenie swojej galerii
Jestem amatorem fotografii od ponad 2 lat. Zaczynałem od kompaktu Praktica DCZ 7.1, którą wspominam z sentymentem
Potem wpadł w moje posiadanie inny kompakt - Panasonic Lumix DMC-FS3, który był trochę lepszy
Teraz przyszedł czas na lustrzankę jaką jest Sony A200 + obiektyw 18-70 mm.
Teraz czas na fotki...
Szkoda uciętej głowy chłopaka na pierwszym ;(
kuraq napisał(a):
martha, photomusic, kuraq, Bertone - dzięki za przybycie
martha napisał(a):
:c37
Nie umiem takich zdjęć oceniać, bo smutno mi się robi i myśli napływa ogrom do głowy...
jedno jest pewne, że ślad pozostawią.
Jakoś nie zwróciłem na niego uwagikuraq napisał(a):
Bertone napisał(a):
Takie "krisowe" te zdjęcia
A teraz kolejne
Zobaczyłem tę koparkę przy katowickim rondzie (a właściwie to Spodku) w zeszły piątek i pomyślałem, że ją sfotografuję.
Akurat pożyczyłem fiszkę od krisa
Zrobiłem jedno zdjęcie i nagle przyjechało żółte auto. Wyskoczyło trzech miśków z niego.
Dwóch zaczęło wyciągać metalowe ogrodzenie jak na koncerty a jeden podbiegł do mnie.
Powiedział, że mam się odsunąć, bo nie wolno fotografować za ogrodzeniem, które rozstawiają I mnie odsunął Po czym wręcz zażądał, żeby dać mu aparat.
Zdziwiony odpowiedziałem, że nie ma takiej opcji. Na co zagroził, że zadzwoni na policję. Więc nie będąc dłużny powiedziałem "to se dzwoń". Poszedł do kolegów, którzy byli przy furgonie. I w tym momencie trzasnąłem kadr przy lusterku.
Jurto zrobię kolejne podejście o ile ta kopara jeszcze tam jest
Zachęcam do komentowania
Marek a co tam robi Twój cień
Zajefajna akcja
Witam
Fotki z ulicy mam na myśli tego "żebraka" są piękne jak dla mnie.
Szara kolorystyka bardzo lubię to w zdjęciach.
Szkoda, uciętej głowy tego przechodnia bo zdjęcie na prawde super tym bardziej, że wzrok ma też skierowany na biedaka. Super fota
Bertone, Tyber - dzięki za komentarze http://klubkm.pl/forum/images/smilies/uklon.gif