Podziel się wrażeniami!
Witam! Męczy mnie pewien problem, jestem szczęśliwym posiadaczem lustrzanki sony, lecz martwi mnie fakt gdyż mój kolega fotograf zmartwił mnie pewnym zdaniem "pokaż mi fotografa który ma aplphe" twierdzi że w fotografii dominują Nikony i Canony. Czy na prawdę jest tak źle, kiedy fotograf posiada sonacza? To prawda bardzo rzadko widziałem fotografa z Sony, chyba że to przypadek... Nie rozumiem skąd takie twierdzenia powstają? Wytłumaczcie mi to proszę.
Jestem wymagającym amatorem, fotografem bardzo dużą wiedzą teoretyczną, co raz większa praktyczną. Jestem na etapie wyboru nowego jasnego obiektywu, i nie wiem czy dalej wkładać pieniądze w alphe 200 czy przeczekać i dozbierać i niestety przejść do konkurencji z całym szacunkiem dla SONY !
odpowiem krótko a w zasadzie zadam pytanie
pokaż mi aparat innej firmy który posiada stabilizacje w korpusie?
a zakup obiektywu za stabilizacją innych producentów to wydatek minimum 4 tysiące
a każdy następny to dodatkowe koszta
poza tym firma Sony ze swymi aparatami lustrzanymi jest dość krótko na rynku w porównaniu do tych które wymieniłeś dlatego sceptycyzm użytkowników jest ogromny
całe szczęście że to się zmienia i coraz więcej osób się do aparatów Sonego przekonuje
a jakością zdjąć możemy się prześcigać zwłaszcza w gorszych warunkach oświetleniowych
jestem w stanie zrobić fotkę przy 1/25 sek z ręki nie poruszone przy ISO 200
w Canonie czy Nikonie albo lampa albo statyw
coraz częściej słyszę za plecami głosy użytkowników innych firm gdy przeglądam fotki "ooo kurcze"
więc nie przejmuj się głosami innych tylko zaskakuj ich możliwościami w postaci zdjęć
bardzo Pan mi ulżył! potrzebowałem takiej fachowej odpowiedzi to prawda co Pan powiedział zdjęcia robi bardzo dobre, jestem zadowolony z aparatu i jego możliwości, leczy martwiły mnie opinie innych po prostu "każdy chwali swoje" jeszcze raz bardzo dziękuję
Witaj!