anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

Jaka jest różnica między A300 a A350?

m4rYjUsh3k
Początkujący

Jaka jest różnica między A300 a A350?

Witam. Moje pytanie to takie jak w temacie. Bardzo proszę o porównanie, różnicę ponieważ chcę przeznaczyć od 2500 - 3000 zł za aparat i nie wiem jaki. Wiem tyle że mpix się różnią a czym jeszcze?. Interesują mnie najmniejsze szczegóły. Proszę również waszą opinię na temat tych aparatów oraz kto jaki ma.

139 ODPOW. 139
m4rYjUsh3k
Początkujący

kris jestem amatorem, i raczej wezmę A350 tylko że z dwoma obiektywami i chyba tą co jest na stronie fotojokera

profile.country.pl_PL.title
JasioS
Początkujący

Bardzo dobry wybór jak na początek :) Czekamy więc na fotki :)

ryszard_nowy
Początkujący

Co do szumów to polecam założyć wątek w ABC Fotografowania, jest tam już kwestia ISO trochę rozwinięta, a jak wiadomo ISO wprost powiązane z szumami jest i basta.

profile.country.PL.title
Jacek80
Poszukiwacz

m4rYjUsh3k napisał(a):

A do czego i po co jest grip?


Grip jest to dodatkowy uchwyt w którym mieszczą się dwa akumulatorki, a dodatkowo ułatwia on trzymanie aparatu i robienie fotek w pionie (posiada dodatkowy przycisk sputowy i inne przyciski funkcyjne - w zależności od modelu)
Podpięty wygląda tak
http://www.fotovilag.hu/upload/userimages/000/9997-majus/Alfa700/Sony%20DSLR_A700%20Left%20Grip.jpg
a sam wygląda tak
http://sp.sony-europe.com/media/48/23593

profile.country.PL.title
kris..
Pasjonat

m4rYjUsh3k napisał(a):

kris jestem amatorem, i raczej wezmę A350 tylko że z dwoma obiektywami i chyba tą co jest na stronie fotojokera


coś się tak uparł na 350?

weź a300 - mniej mpixeli - więcej miejsca na dysku i karcie pamięci, mniejsze wymagania od szkła i taniej

a to nadal jest ten sam aparat ;)

____________________
FF. 14mm. 35mm. 50mm. 85mm. 135mm. 500mm. 70-210
thank god i'm a photographer
m4rYjUsh3k
Początkujący