anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

RX100 II - zamazane zdjęcia

ralf586
Poszukiwacz

RX100 II - zamazane zdjęcia

Witam,

 

Z góry uprzedzam, że jestem amatorem jednak mam problem ze swoimi zdjęciami. Niezależnie czy robię je w pomieszczeniach czy na zewnątrz są lekko zamazane - szczególnie widać to na ludziach. Kombinuję z różnymi ustawieniami, zarówno auto jak i ustawienia ręczne i brakuje wyraźnej poprawy. Denerwuje mnie to o tyle, że mój wysłużony Canon s3 robił bardzo wyraźne zdjęcia nawet na auto.

Zastanawiam się czy możliwe jest, że po prostu sprzęt jest uszkodzony? Chyba, że jestem przewrażliwiony i wszystko jest OK?

 

Wstawiam przykładowe zdjęcia

DSC01924.JPGDSC01749.JPGDSC01786.JPG

24 ODPOW. 24
profile.country.PL.title
pawelszymanski6
Expert

Witaj, na miniaturkach, które załączyłeś nic nie jestem wstanie stwierdzić. Wrzuć pliki w oryginalnmym rozmiarze nie wycinając exif ze zdjęć wtedy będzie wiadomo, czy ewentualna nieostrość nie jest spowodowana zbyt długim czasem naświetlania. 

ralf586
Poszukiwacz

Ok to tylko jedno pytanie - jak wrzucić te zdjęcia bez wycinania exif?

profile.country.PL.title
piotruso
Znawca

Np. wrzuć zdjęcia bezpośrednio z aparatu (bez jakiejkolwiek obróbki, ingerencji programu komputerowego, zdjęcie powinno mieć zapisane dane aparatu z jakimi dana fotografia została wykonana) np. na dropboxa, photobucket lub inny serwer umożliwiający wstawienie dużego pliku i podaj link na forum. 

ralf586
Poszukiwacz

profile.country.PL.title
pawelszymanski6
Expert

Wymaga zarejestrowania żeby móc ściągnąć pliki na dysk...może ktoś ma tam konto i zerknie. Ja wrzucam zdjęcia tutaj w pełnym rozmiarze i przechodz więc może spróbuj dodać jako obraz w wiadomości w pełnym rozmiarze.

profile.country.PL.title
mat_czok
Expert